2 comentarii Categorie:
daca mai apuc sa ajung la birou.. si sa editez textul asta.. inseamna ca n-am murit si am scapat, pentru moment de sfarsitul lumii..

multumesc celor care mi-au citit blogul.. :)))



later edit: hai ca am ajuns :)) experimentul e inca in desfasurare asa ca.. n-am scapat inca.. muhaha :D sper macar sa apuc sa vad filmu.. :)) eh.. what ever.. e un eveniment important.. sa speram ca o sa ne ajute si.. mii de multumiri celor de la CERN pentru ca fara ei.. astazi nu mai citeati ce debiez eu aici pe blog... pentru ca .. ei au inventat internetul...


Articole Similare




Anonim spunea...

poi nu ma intereseaza, tre sa ajungi la birou si sa editezi postul ca sa iesim la film.....=))

Anonim spunea...

nu.. n'o sa murim..
nici maine.. & nici pe 21 octombrie.. [sau cand se lauda astia ca vine sfarsitul lumii]
ar fi prea simplu..

& plus de asta..
eu am planuri, nu gluma!!
doar nu mi le'o strica un amarat de experiment de amploarea Big Bang'ului.. =))

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.