4 comentarii Categorie:

Acum un an scriam primul articol de pe acest blog si va indemnam sa opriti incalzirea globala. Ei bine, multe s-au schimbat de-atunci... pe vremea aia nu prea eram eu asa pasionat de blogareala. Mai avusesem o oarecare experienta cu blogul de pe Yahoo! 360, dar nimic serios. De blogul asta am inceput sa ma ocup serios de prin octombrie, de cand am inceput sa pun articole amuzante si interesante aproape in fiecare zi. De-atunci si pana acum am strans 14000 de vizitatori, ceea ce nu poate decat sa ma bucure ca sunteti asa multi :d . De retinut ca nu sunt 14000 de vizitori unici, ci doar suma tuturor vizitatorilor unici din fiecare zi. Sa speram ca la anul o sa strang mai multi :D. Multumesc ca ma vizitati si va mai astept...

P.S. : Consultati arhiva pentru mai multe articole amuzante

P.P.S : La multi ani si celui mai misto tip din romania, adica Marius Tudor.


Articole Similare




Anonim spunea...

Pai, atunci sa-ti urez si eu un la multi ani, ca la petreceri suntem primii, la razboi ii lasam pe altii. :D

Anonim spunea...

La multi ani !!!!!

Anonim spunea...

La multi ani maneeeeee!!!!! and then there was Panda;) =))

Anonim spunea...

Multi inainte. Multi ani inainte, multi vizitatori inainte! :)

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.