No Comment Categorie:



O melodie despre cum petrec fetele sambata seara in oras. O melodie despre pitzipoancele care ies in club sa agate tipi cu bani... . Melodia numarul 8 de pe albumul VAMA.
Doar azi puteti sa ascultati integral aceasta melodie. Daca vrei sa downloadezi tot albumul, intra pe vamamusic.ro . Maine urmeaza "Scrisoare catre Fat-Frumos".
P.S. : Nu-mi mai cereti melodiile pentru ca n-o sa vi le dau...




Vama - Sambata seara/E plin de fete

Sâmbătă seara în oraş
Animalele se-adună
Fără o sută de parai
N-ai cum să te plimbi prin junglă.

E plin de fete, ooooh,
Cu "fake"-uri de la Louis Vuitton!
E plin de fete, ooooh,
Colagen şi silicon!
E plin de fete, ooooh,
Cu sufletul vândut la mall!
E plin de fete, ooooh,
Cu bancomat în dormitor!

Văd la bar o căprioară, ooooh, cu năsuc de îngeraş.
Cu speranţă, mă apropii de buzele şi sufleţelul ei...

-Pleacă de-aici, băi greiere!
Ce maşină ai afară?
-N-am maşină, zâna mea...
-Bodyguarzi! Imi strică seara!

E plin de fete, ooooh,
Cu "fake"-uri de la Louis Vuitton!
E plin de fete, ooooh,
Colagen şi silicon!
E plin de fete, ooooh,
Cu sufletul vândut la mall!
E plin de fete, ooooh,
Cu bancomat în dormitor!

Cum să fac să te găsesc?
Fată simplă ca un măr.
Printre porci mistreţi,
Merele nu cresc...

Vreau să dau jos
Mizeria lor de pe ochii mei,
S-o văd din nou, la orizont,
Pe fata care naşte dor...

E plin de fete, ooooh...
Plin de fete, ooooh...



vamamusic.ro


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.