No Comment Categorie:
Ion il invita pe Vasile la o cina la el acasa. Vine Vasile... Cioc, cioc.
Deschide Ion usa il primeste:
-Buna seara Vasile.Hai inauntru.
-Seara buna Ioane.Ce mai faci?
Pac apare si Maria:
-Masa e servita...
Se aseaza astia 2 la masa, Maria in jurul lor... o tuiculita, o ceva ...
Ramane impresionat Vasile.
Cum il rodea pe el intrebarea prinde un moment in care Maria nu mai era prin preajma si il intreaba pe Ion:
-Pai bine ma Ioane, cum reusesti sa iti tii nevasta asa? Pai eu daca te invitam la mine sa vezi scandal... ce mancare, ce tuiculita... cratiti in cap!
-E foarte simplu ma Vasile... vezi tu... stii ca mie imi place fotbalul, corect?
-Corect!
-Pai uite cum sta treaba... Aveam o pisica. Si a dracu rau pisica asta... zgaria mobila tot ... m-am dus, am luat-o de ciufu si i-am dat cartonas galben.
-Asa si...?!
-Peste ceva vreme, iar mieunaturi noapta, portelanuri sparte... I-am dat rosu si am aruncat-o pe fereastra
- Pai bine ma Ioane ce te intreb eu si ce raspunzi tu... ce legatura are asta?
- Nevasta-mea are galben deja !


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.