No Comment Categorie:
1. Alinuta se trezeste noaptea auzind batai in geam. Deschide geamul si vede o cioara mare, neagra si urita batind din aripi si croncanind: "Te maninc...te maninc....te maninc!!!"
Alinuta fuge speriata la ma-sa si o scoala din somn:
- Mami, mami, repede ca ma maninca pasarica!!!
- Scarpina-te!

2.Vine Alinuta acasa de la scoala si o intreaba pe ma-sa:
- Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara ?
- Nu ca o sa ti se vada chiloteii.
A 2-a zi vine Alinuta si o intreaba pe mama ei din nou :
- Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara?
- Nu mama ca o sa ti se vada chiloteii.
A 3-a zi vine Alinuta acasa si ii spune mamei ei:
- Mama, mama, am facut roata.
- Si nu ti s-au vazut chiloteii?
- Nu, ca i-am dat jos...

3.Alinuta observa la strand diferenta dintre ea si un baietel.
Se duce intr-un suflet la mama ei si-o intreaba:
- Mami mami... De ce nu am si eu asa ceva intre picioare?
- Rabdare, copila mea, rabdare...

4.Alinuta:
- Mama, daca o sa fiu o fata cuminte cind o sa fiu mare, o sa am si eu un sot?
- Da, fetita mea.
- Si daca nu o sa fiu o fata cuminte?
- Atunci o sa ai mai multi...

5.Alinuta: - Mama, daca ai fi in locul meu, te-ai marita cu Gicu?
Mama: - Fata draga, uita-te in oglinda! Daca as fi in locul tau m-as marita cu oricine.

6. Mami, uite Alinuta a intrat azi la medicina!
Bun! Si ce face acolo, ce invata?
Pai ce sa faca...sta linistita intr-un borcan!

7.Alinuta: Mama, pot sa-i tai o ureche lui tata?
Mama: Nu, mai lasa-l sa mai fiarba 10 minute.

8.Sot si sotie se uita la televizor. Alinuta trece prin fata televizorului, dupa trei secunde trece iarasi si tot asa pana cand sotul ii spune sotiei:
- Draga,spune fetei sa nu mai treaca prin fata televizorului, sa ne lase sa ne uitam la film!
La care sotia:
- Las-o draga,nu vezi ca s-a spanzurat?

9.Prietenii Alinutei: O lasati pe Alinuta la fotbal?
Mama: Alinuta nu are maini!
Copii: Va rugam frumossss!
Mama: Dar Alinuta nu are nici picioare!
Copii: Da, dar Alinuta ar fi o minge excelenta pentru noi!

10. Alinuta: Mama, mama, tata are ceva in ochi!
Mama: Lasa, mananca si tu restul...


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.