3 comentarii Categorie:
O melodie pe care o ascult foarte des in ultima vreme... e prin playlistul vibe fm si pro fm dance. O melodie de vara.. care sper sa va placa si voua:



Stereo Palma - Dreaming (Tekk Remix)
- versuri/lyrics -

Vamos a jugar en el sol
todos los dias son dias de fiesta


Articole Similare




Anonim spunea...

super melodia :)

Pandutzu spunea...

si mie imi place la nebunie.. e printre preferatele mele.. momentan :))

Anonim spunea...

cum pot lua si eu melodia asta? Imi place la nebunie. Te rog ajuta-ma. Mail-ul meu este: iuliaep@yahoo.com

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.