2 comentarii Categorie:
Momentul asteptat de mine de mai bine de o luna s-a petrecut. Vama a lansat videoclipul piesei "Suflet normal". Un videoclip cu scene din concertul de lansare a albumului, la care ma mandresc ca am participat... . Din pacate nu m-am vazut si eu prin videoclip, dar Adi Enache, un prieten de-al meu apare la sfarsit. Bine tu adiii :)) . Enjoy Vama - Suflet normal




P.S. In curand o sa postez si inregistrarea mea de la concert a acestei melodii, ca sa simtiti si voi cum a fost in public :p
via tudorchirila.blogspot.com


Articole Similare




Unknown spunea...

Videoclipul e tare!

Alexandra spunea...

Hmm.Eu am stat chiar langa scena :> am facut parte din organizatori,hihi :).Oricum e superb.Tudor,videoclipul , tot. Vama <3

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.