1 comentarii Categorie:
Nu stiu cati dintre voi au patit chestia asta, dar mie mi se pare foarte naspa. Dar.. sa va povestesc despre ce e vorba. Eram eu in peluza la Dinamo, cantam.. ma uitam la meci.. cand de-odata.. ma trezesc cu o ganganie in ureche... . Dap.. o ganganie mi-a intrat in ureche.. si nu mai iesea.. . Dai din cap.. baga destu in ureche.. nu vroia sa iasa... din cand in cand mai auzeam cum se zbate.. . Am stat pana s-a terminat meciu.. ca doar nu plecam eu de la meci pt o ganganie in ureche :)) . [meci.. varza apropo, dinamo a jucat slab, aia de prin peluza adormiti.. nu prea au cantat... ] Asa... si dupa meci.. ca tot era spitalul de urgenta langa stadion.. am fost pana acolo... . O domnisoara de la ghiseul de inregistrari.. ma trimite tocmai la coltea la ORL ca cica acolo n-are ce sa-mi faca... . Eh.. si uite-asa.. am ajuns la coltea dupa aproape o ora... [deh.. metroul vine mai greu dupa 10 jumate seara]. Acolo.. o domnisoara doctorita s-a uitat in urechiusa mea.. mi-a bagat niste spirt in ureche.. sa omoare bestia.. si pe urma a scos-o :d . Mai jos aveti poze cu gangania care a stat in urechea mea aproximativ o ora jumate. Nu va doresc sa vi se intample si voua o chestie d-asta.. pentru ca e aiurea senzatia de a avea ceva in ureche.. si nu se stie niciodata cat de complicata poate deveni o chestie ca asta. Eu cred ca am avut noroc... cred..








Articole Similare




Anonim spunea...

Tu ca tu... da ce molii au avut unii din jucatori! Ai avut noroc, o asemenea bazdaganie putea sa afecteze si timpanul

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.