29 comentarii Categorie:


Articole Similare




Anonim spunea...

wow........stiam k sunt prosti americanii dar asta kiar m-a lasat afish :-s........si mai tin sa adaug cva : cainele d la dog of the day e boxer :X:X:

Pandutzu spunea...

da mey.. stiam ca e boxer.. intentionat l-am pus.. sa vad daca zici ceva :P

Anonim spunea...

:)) hahaa ma testezi pandutz?? :)) cum sa nu observ un boxer!!! as putea sa ma si laud nitel pt k adv gol-golutz este k boxeru meu e muuuuuuuuuuult mai frumos dekt asta din poza :P dak ai indoieli mai uita-te odata la mn p hi5 :)) e superb ptiuu sa nu il deoki :X:X

Pandutzu spunea...

hai.. lauda-te pe blogu meu... ntz ntz ntz... te lauzi peste tot... ai ajuns si-aici... esti mandra de tine nu? :)) dar cred ca cea mai mandra esti de boxerashu tau :D

Anonim spunea...

=)))))=)))))) ahahahahahahahahhahaha
sunt umflata in pene la naiba =)))
auzii ne-am mutat d p scrapbook aici??:)):))

Pandutzu spunea...

aici avem mai multi vizitaori :)) in curand ne vedem la OTV :)))

Anonim spunea...

=)) oaaaaaaaauuuu ce e aia??:)) otv??:-?? nu am auzit d asa cva =)))) aaaaaaaaa e postu ala kr o cauta p elodia?? :))) da da =)))
adik ce vrei sa zici neneeeeeaaa?? k hi5-u meu nu are vizitatori?? /:) ehh hai k ne suparam :P

Pandutzu spunea...

:)) mai multi vizitatori are blogu meu decat hai faivu tau... asta doar daca nu-ti pui la primary o poza d-aia sexoasa ca pe pitzipoanca.org ... sa vezi atunci vizitatori garla.. ca intra toti cocalarii sa vada..:))

Anonim spunea...

:)) "moamaaa gagik ce buna esti!!!"
:)) stiu stiu pai skopul meu in viata este sa am admiratori tzigani/cocalari/tzarani.....and the list can go on and on ...:)) o sa imi fac si eu poze dalea in cada cu spuma multa sau p canapea d piele in chilotzi si sutien si o sa le pun k sa am si eu vizitatori asa muuuuuuuuulti kum ai u:((

Pandutzu spunea...

sa nu uiti.. poza neaparat pe WC.. ca sa vada aia "femei care se caca pe alte femei" :)) asa.. si poze cu carpeta.. neaparat :))

si.. sa stii ca blogul meu n-a facut vizitatori cu poze d-alea.. aici intra oameni seriosi.. cred :))

Anonim spunea...

:))) crezi......dar dar akuma o sa intre toti pt mn:)) pff iti dai seama ce raiting o sa ai dak pui o poza ku mn :))??):):)) ma rog.........daia decenta..........de am p hi5......adik.....vreau sa zik........alea sunt normale nu??:)):)) ma rog......"normal" e un concept ff fluid in prezent........hai sa spunem........decente......:P din kte imi amintesc eu sunt imbrakata in toate :)) asta e o kesite importanta :))

Pandutzu spunea...

da.. ai dreptate.. hmm.. cred ca o sa pun in loc de dog of the day... o sa pun shory of the day.. poate o sa am succes :)) :d

p.s. tre neaparat sa ma mut pe wordpress ca merg greu comentariile pe asta :))

Anonim spunea...

asa e 1 la am2 problemele d mai sus sunt ffffffff deakord!! kiar asa nu pui si u un soricel p zii?? sa am si eu motivatie sa intru :)):) adik......nu k akuma nu as avea........zik asa una in plus :)))

Pandutzu spunea...

eu vroiam sa zic ca o sa pun cate o poza cu tine pe zi.. n-ai inteles :)) daca pun si soricei .. o sa vrea lumea si.. pisici.. [apropo.. pentru cei care vor pisici.. intrati pe www.wepurr.com - uite ionut ca iti fac reclama si la commenturi] or sa vrea si papagali.. si ursi.. si n-am loc :)))

Anonim spunea...

asa asa :)) wepurr :)):)) ce subtil ai fost :)) pai da ia sa facem o sa sesizare la ionut......wechitz.com dc nu face?? /:) nu mi s pare coret [-x si dak vor ursi[panda d sigur] intra la tine :))

Pandutzu spunea...

da.. ii dam un mail :)) hai ca in curand asta devine cel mai comentat articol. momentan conduce ala cu 5 luni in 50 de cuvinte... :))

Anonim spunea...

pff zii kt mai am k rezolv repde pb :)) adik kte commenturi sa mai dau pana devine asta no1!! :))

si
ii facem o cerere lu ionut sa ne fak saituri ku soricei si ursuleti :)):)

Pandutzu spunea...

mai trebuie 5 comentarii si il depasim :)) pardon 4 :))

Anonim spunea...

haiiiiii sa bagammmmmmmm!! fara numar fara numar fara numaaaaaarrrrrrrr [incepe sa ma afecteze siteu ala....:-s brusk ma intreb kum mi-ar sta si mie intr-o rokie daia decupata :)))]

Anonim spunea...

ink3 :)))

Anonim spunea...

incaaaa umpik!!!!

Anonim spunea...

asta e?? am depasit??

Anonim spunea...

hai ink unu sa fim siguri :)) si akuma post-ul asta e nr unu !!!!!!!! :)) weeeeeeeeeeee!!! \:D/ merita sarbatorit evenimentu

Anonim spunea...

daca strangeti oameni care sa se ocupe de ele va fac si wechitz si webark si wemoo si wecevretivoi.com

(mai trebuie 3 comentarii)

Pandutzu spunea...

bhey.. tu trisezi.. :)) nu-i corect :)) dar.. cum zicea nenea ala.. Machiavelli... scopul scuza mijloacele :d
hmm.. cum propui sa sarbatorim ? :D

Anonim spunea...

hahahahahaha :)) ionutz!!! welcome!!! nu pot sa cred k erai atent la diskutia noastra:)):):)) hm......eu promit sa analizez situatia si dak consider k am o sursa consatanta de poze ku shoricei te informez urgent!
pai..propun........sa cautam /facem poze ku pitzipoance :))
kiddin
nu stiu de tine dar eu sarbatoresk ku o cola rece :)):)) nu k as avea voie sa beau asa cva dar.........vroba aia.....sarbatorim deh

Pandutzu spunea...

hmm.. cola ? nu e buna cola.. apa plata e cea mai buna.. dar nu e buna de sarbatorit... tre sa gasim ceva mai sanatos :)))

Anonim spunea...

asa am terminat ce faceam :)) am terminat si cola :P nu mai conteaza akuma!!
apa plata cu lamaie :)))

Anonim spunea...

nah ma Panda k se termina si filmu cu ceachi cean si uite unde ajunsei.. sa-ti umplu si io colea postu' cu comm sa-l depasesti palalaltu;) sper ca momentu' l-ai depasit;) remember: what happens in vama stays in vama:D:D:D... si scz k m-am bagat si io ca musca'n lapte:P

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.