5 comentarii Categorie:
Inca n-am aflat cati ursi panda sunt in imagine... tu cati vezi ?


Articole Similare




Anonim spunea...

10.

Anonim spunea...

Eu vad doar 9. Dar fie 10 si de la mine ...pun si autoru postului. :))

Alexandra spunea...

11 :D

a. spunea...

2 ursi :D:))

si pozele cu oameni mutilati din cauza accidentelor stiu ca sunt dure, sunt chiar foarte dure din punctu` meu de vedere dar cred ca ar trebui puse pe panouri publicitare, in timpul stirilor, meciurilor de fotbal , pe pachetele de tigari si de seminte, pe cartele de metrou , etc. poate asa le vad inconstientii care cred ca viteza e o chestie marfa sa care se urca beti la volan si distrug multe vieti. n`am nimic cu viteza dar la raliuri , in parcul de distractii s.a nu pe strada sa distrugi vieti!

Anonim spunea...

6 :-?? dar eu sunt mai kioara d fel :)) [port okelari cu dioptrii d baba :))=)))]

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.