No Comment Categorie:
Dupa o mica escapada de 2 zile departe de blog, m-am intors cu forte proaspete. Dupa cum ati citit si in ultimul articol publicat, am fost in Vama Veche impreuna cu cativa colegi de facultate. Am ajuns acasa pe la 2 aseara, dar.. eram prea obosit pentru a scrie articolul asta.. asa ca l-am pastrat pentru acum... cand sunt la serviciu. Am ramas surprins cand am vazut cate reactii au fost dupa articolul de sambata. Nu ma asteptam sincer la atatea reactii, mai ales ca majoritatea au venit din partea unor persoane pe care nu le cunosc. Multumesc ca sunteti alaturi de mine, dar, referitor la unele din propunerile voastre [sa va dau nr de tel, id de mess.. etc.] consider ca ar fi inutil sa fac asta.. si.. ar trebui sa fiu foarte taran, ceea ce nu e genul meu. Consider ca articolul a fost indeajuns si.. orice altceva ar fi inutil si nu m-ar ajuta cu nimic. Sper ca asta sa fie ultimul articol cu referire la cei doi, cu toate ca azi, la 4 jumate dimineatza, Brutus m-a sunat sa-mi zica ca l-am blestemat, pentru ca i-a luat foc casa. Nu sunt eu genul de om care sa blesteme, si cu siguranta nu mi-as fi dorit sa se intample asta... dar viata e plina de neprevazut si trebuie traita asa cum e. Dar.. gata cu subiectul asta, ca deja devine plictisitor :p

Week-endul asta am fost prima data in Vama Veche. Nu prea am urmat din sfaturile lui Lorelei, dar mi-a placut. Sunt foarte bune sandwitch-urile alea de pe strada principala, dar.. un pic cam scumpe. Imi place atmosfera din vama, si ideea de a merge cu cortul. In astea doua zile am primit si cateva sms-uri de incurajare, si tin sa le multumesc celor care s-au gandit la mine... . Am facut baie in mare... "mi-am spalat sufletul de noroi", "l-am lasat sa spuna prostii" si... ne-am distrat. Vremea a fost acceptabila, a fost un pic inorat, dar.. per total a meritat iesirea :d. As fi vrut sa mai stau, pentru ca incepuse sa se mareasca gasca.. dar.. asta e, unii mai trebuie sa si munceasca. Am ajuns in sfarsit si la un concert Tapinarii. Au cantat la Soni, sambata seara si ne-au distrat cu cantecele lor. Abia astept un nou concert Tapinarii :d . Eh.. cam atat cred, nu-mi mai vine nimic in minte momentan... daca imi mai aduc aminte ceva.. poate o sa mai completez... . In curand o sa va arat si poze dar, momentan ma intorc la treaba, ca sa nu se supere sefu pe mine si sa-mi dea liber vineri, ca sa ma duc la The Mission Dance Weekend :d

Si pentru ca azi de 7 iulie, trebuie sa-i urez "La multi ani!!" Iuliei, a very special friend of mine... si... Danielikai, o fosta colega de liceu :p

Have a nice day !!


/later edit

Cosmote sucks... cat am stat in Vama, ei credeau ca sunt in bulgaria :)) asa ca scuze daca n-ati dat de mine pe cosmote.

Gata si pozele.. le gasiti aici. Enjoy !!


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.