1 comentarii Categorie:

Pandutzu.com



de la noi... pentru noi...





Connect-R - Nu-ti pierde dragostea

Versuri - Lyrics

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara... da da
E acolo undeva
Poate sa cada luna sa se inece-n mare
Viata sa aibe o singura culoare... da da
Nu-ti pierde dragostea


Poate azi te-ai certat cu el
Da' poate maine va-mpacati
Si poate totul v-a fi la fel
Nu e pacat sa pierzi iubirea pentru-o cearta?
Amintiti-va de voi cum va iubeati si alta data
Tu nu sunai, el nu suna... caci cine suna primu'
Pierdea in fata celuilalt, va pierdeati timpul

"- Stiu c-am gresit."
"- Nu, eu am gresit."
Si va iubeati din nou si nu mai conta nimic
Il faceai fericit, era fericit
Ca te-avea din nou pe tine si nu mai conta nimic



Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara... da da
E acolo undeva
Poate sa cada luna sa se inece-n mare
Viata sa aibe o singura culoare... da da
Nu-ti pierde dragostea


Am strans bani de chirie haide muta-te cu mine
Nu poti renunta la noi, ai sa vezi v-a fi bine
Am vorbit cu ai mei, ne vor ajuta si ei
Am avut grija de toate acum nu spune ca nu vrei
Si va certati din nou, spuneati ca totu-i trecator
Si a doua zi, vezi doamne, va-ntalneati intamplator

"- Stiu c-am gresit."
"- Nu, eu am gresit."
Si va iubeati din nou si nu mai conta nimic
Il faceai fericit, era fericit
Ca te-avea din nou pe tine si nu mai conta nimic


Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara... da da
E acolo undeva
Poate sa cada luna sa se inece-n mare
Viata sa aibe o singura culoare... da da
Nu-ti pierde dragostea


Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara... da da
E acolo undeva
Poate sa cada luna sa se inece-n mare
Viata sa aibe o singura culoare... da da
Nu-ti pierde dragostea


Articole Similare




Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.