No Comment Categorie:


Cea de-a patra melodie extrasa de pe albumul VAMA se numeste "Tata taie porcu' " si prezinta povestea unui porc care vrea si el in Uniune si care vrea sa nu mai fie taiat... ci injectat.
Doar azi puteti sa ascultati integral aceasta melodie. Daca vrei sa downloadezi tot albumul, intra pe vamamusic.ro . Maine urmeaza "Dumnezeu nu apare la stiri'".
P.S. : Nu-mi mai cereti melodiile pentru ca n-o sa vi le dau...




Vama - Tata taie porcu'


Tata taie porcu’ uite-aşaaa!
Porcul se revoltă, nu cred că vrea!
Tata-l fugăreşte cu un cuţit,
-Vrei să mă omori, bă? Eşti nesimţit!
Sunt porc de Europa, sunt protejat!
Vreau să-mi faci injecţie, certificat!
De Crăciun vreau să stau cu scroafa mea
S-aprindem şi noi pomul saidiridida!

Vaca urlă tare, către cal:
-Ţăranu înjughie porcu, e ilegal!
Calul apelează 112:
-E hărţuială mare de porc aici la noi!
Găina se trezeşte:
-Mama ce scandal, ce tare-n gură-i porcu’, e bestial!!!
Lasă-mă fată-n pace să cotcodăcesc aşa:
„Găina e-n Uniune şi porcu vrea cu ea!”

Eeee…eee… uuuu… Ro-pa
Eeee…eee...uuuu… Ro-pa

-Ai grija, băi ţărane, ai grijă, fi atent!
Am mulţi prieteni porci la noi în Parlament!
Eeee…eee… uuuu… Ro-pa
Eee…eee.uuuu… Ro-pa



vamamusic.ro


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.