No Comment Categorie: ,
Vineri, 6 iunie 2008, Vama lanseaza albumul omonim, intr-un concert de zile mari la Arenele Romane. Eu mi-am cuparat deja bilet si abia astept concertul :d . Biletele le gasiti la Diverta sau pe bilet.ro. Pentru mai multe detalii, accesati vamamusic.ro. Mai jos aveti un sample de 30 de secunde cu melodiile de pe noul album. Preferatele mele sunt momentan Bed for love si Pe sarma, dar imi plac si celelalte... Pana la concert am timp sa invat si versurile, mai ales ca de pe 22 mai, pot sa imi si dowloadez albumul de pe vamamusic.ro.



Vama lanseaza Vama


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.