1 comentarii Categorie:
Dap.. dupa cum observati, iar am schimbat template-ul. Ieri am schimbat si template-ul Vacutzei si pe al lui Dee si am zis sa il schimb si pe-al meu. Incepusem sa ma plictisesc de cel vechi, care facea figuri pe Internet Explorer si nu arata bara din stanga unde trebuie. La template-ul asta n-am mai intampinat buguri si se pare ca merge bine si pe IE si pe Firefox. Sper sa va placa si sa vizitati cat mai des blogul despre nimic. Sper ca v-ati distrat de 1 mai si ca n-ati mancat prea multi mici :p


Articole Similare




Anonim spunea...

Bravo! Imi place :) Tema asta va rezista mai mult decat precedenta

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.