1 comentarii Categorie:



Alex C ft. Yass-Du Hast Den Schonsten Arsch Der Welt

Ich halte die Welt an
Die Zeit steht still
Du bist das einzige
Was ich will
Ich fuhl dein Haar,
Deine Hand, dein Gesicht,
Es ist eine Seele
Die zu mir spricht
Du bist der Song
Der mich durchdringt
Der mein Herz
Zum rasen bringt
Hasr mein Leben
Auf den kopf gestellt
Du hast den schonsten
Arst der Welt…


Du hast den schonsten
Arst der Welt (x 4)


Du bist der Song
Der mich durchdringt
Der mein Herz
Zum rasen bringt
Hasr meïn Leben
Auf den kopf gestellt
Du hast den schonsten
Arst der Welt…


Du hast den schonsten
Arst der Welt (x 4)


Du hast den schonsten
Arst der Welt (x 4)

Arst der Welt….



credits to papa ionut


Articole Similare




Anonim spunea...

eh da...tare melodia...una dintre preferatele mele . Hai ca ai facut treaba faina pe aici.

Salutari de pe meleaguri sibiene..PS: DinamoMania poate te ajuta:)

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.