No Comment Categorie:
Azi se implineste un an de cand mi-am facut cont pe last.fm. Last.fm e un site care iti monitorizeaza muzica pe care o asculti si in functie de asta iti face topuri saptamanale ale celor mai ascultate melodii. Eu spre exemplu, intr-un an de zile am ascultat nu mai putin de 24.300 de melodii. Cea mai ascultata melodie a fost Robbie Williams - Angels care numara acum 220 redari. Este urmata in clasament de Come Undone, tot a lui Robbie cu 161 redari. Ultima melodie de pe podium este Incubus - Love hurts care a adunat intr-un an 131 redari. In top 10 am numai melodii de la Incubus si Robbie Williams, exceptie facand doar melodia lui Florin Chilian - Zece care se afla... bineinteles pe 10.
Cel mai ascultat artist in ultimul an a fost, dupa cum probabil banuiti, Robbie Williams cu 2400 de redari. Pe locul doi, la mare distanta se afla surprinzator Vama Veche care cu 940 de redari, i-au depasit pe cei de la Incubus care au acumulat doar 907. Urmeaza in top Justin Timberlake - 556, Coldplay - 545, Red Hot Chili Peppers - 485, Röyksopp - 359, Nelly Furtado - 354, Voltaj - 342, Iio - 321, Parazitii - 312 si lista poate continua... .
Listele complete le gasiti aici si aici.


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.