No Comment Categorie:

Spitalul de urgenta - Cantec din palma ta

Nu intreba, nu incerca
Sa imi explici ce-i dragostea
E un cuvant necunoscut
Ascuns de mult in palma ta
Ti l-am adus c-un sarut intr-o seara
Din palma ta a cazut
Si-l cauti mereu


Drumul e lung
Spre inima ta
Nu mai ajung
Pe cerul meu
A mai cazut o stea


Urme de pasi
Am cautat
In suflet nimeni n-a intrat
Nu mai astept
Ai sa gasesti
Un cantec ravasit in pat
Buzele tale sa-l cante
Poate intelegi ceva
Nimeni nu stie
Cantecul din palma ta

Drumul e lung
Spre inima ta
Nu mai ajung
Pe cerul meu
A mai cazut o stea

Drumul e lung
Spre inima ta
Nu mai ajung
Pe cerul meu
A maï cazut o stea


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.