No Comment Categorie:
La multi ani Nessie !!!
Azi e o zi speciala. Catelusa mea, Nessie implineste 9 ani. A devenit cam babutza dar de 9 ani e cea mai buna prietena a mea. Ea ma asculta tot timpu, ma intelege tot timpul. Chiar daca nu poate vorbi, si eu o inteleg cateodata si stiu ce vrea. Parca imi vine si acum in minte ziua de 1 martie 1999 cand a intrat in familia noastra. Era un ghemotoc de blana neagra, cu o pata alba pe piept si o steluta in frunte. Din pacate, acea steluta a disparut intre timp. Era mica si avea nevoie de atentie... Nici nu-mi vine sa cred ca a trecut atata timp... Parca ar fi fost dintotdeauna aici, in familia noastra. Cred ca si-acum mai e o ditamai gaura in perete.. gaura provocata de Nessie.. cand era in cautare de calciu. Nessie e o catelusa cuminte si foarte sociabila. In afara de peretele ros.. n-a mai provocat nicio pagupa, exceptand cativa maimutoi pe care ii considera pui ei. Se intelege bine cu toata lumea si n-a muscat pe nimeni... fara motiv... . Ma mandresc cu Nessie a mea si abia astept sa vina primavara sa o scot prin parc. Sper sa scriu multi ani de-acum incolo cate un articol de fiecare data cand vine ziua ei. La multi ani Nessie !!


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.