4 comentarii Categorie:

Intre barbati si femei nu este posibila prietenia. Este pasiune, ura, respect, dragoste, dar nu prietenie.



powered by samira

va invit sa comentati acest citat apasand aici


Articole Similare




Anonim spunea...

ca sa vezi..chiar acum incerc sa caldesc o relatie de prietenie cu un fost :))

Anonim spunea...

cladesc*my bad

Anonim spunea...

tin sa te contrazic si pe tine si pe samira, eu am o frumoasa prietenie cu un barbat de ani buni de zile si este ca si fratele meu:)

Pandutzu spunea...

nu eu am zis, Oscar Wilde a zis :p

Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.