No Comment Categorie:
Erau odata Mihnea si Mihai:
- Bai Mihnea, fii atent ce am visat aseara!!
- Ce, ma?
- Se facea ca nu ma lasa nevasta sa dorm.
- De ce?
- Vroia sa ma duc sa-i cumpar marar ca-i trebuie la 6 dimineata sa faca ciorba. Ma duc in piata, nu aveau marar. Ma duc la supermarket si le zic:
- Doamna, aveti marar???
- Nu.
- Nici macar o legatura???
- Nimic.
Ma duc la gara, ma sui in tren sa merg la Iasi la mama sa-i iau marar lu’ nebuna ca la 6 face ciorba.
Mama care are sera si se pricepe la marar imi zice:
- Bai Mihai, nu mai e marar in tara ! Nu mai exista ! Doar in Olanda mai e!
Ce sa fac, ce sa fac ? ce sa fac? era ora 4… ma duc la aeroport si ma sui la avion sa merg in olanda ca aia ma omoara daca nu face ciorba din cauza mea. Si dup-aia ma trezesc.
- Bah si eu am visat ceva interesant: ma trezesc in toiul noptii singur in pat. Eram obosit abia venit de la servici. Deodata, bate cineva la usa: cioc! cioc! cioc! Cine crezi ca era??? Angelina Jolie!!!
- Si ce ai facut?
- Am luat-o, am dus-o in pat si dai si rupe-o si dai si rupe-o. M-a terminat si am zis: oricine mai vine acum ii inchid ca nu mai pot, sunt frant.
Dupa ceva timp, iar la usa: cioc! cioc! cioc!
Cine crezi ca era??? Naomi Campbell ! Si o iau si dai si rupe-o si rupe-o pana m-a terminat !! Si am zis: poa’ sa vina acum cea mai buna ca io ii inchid usa.
Dupa 10 minute iar bate la usa iar:cioc cioc cioc!
Cine crezi ca era???
- Cine mah???
- Pamela Anderson!!!
- Si ce ai facut mah??
- I-am inchis elegant usa!!!!
- Pai de ce mah??? de ce n-ai sunat si tu un prieten sa-l chemi??? de ce nu m-ai sunat pe mine mah???
- Te-am sunat mah!!!
- Cum, mai, m-ai sunat ?!
- Da, mai, dar mi-ai zis ca esti plecat in Olanda sa cumperi marar !


Articole Similare




Daca pui mausu aici o sa poti sa dai comment

Postare mai veche Postare mai nouă


Blogu' lu' Panda s-a mutat.
Acum se fac bagajele...


Teoretic ar trebui sa te redirectioneze automat. Daca insa nu se intampla asta in urmatoarele 5 secunde, intra pe pandutzu.com.
Aaa..si nu uiti sa-ti uploadezi bookmark-urile si blogroll-ul.
Merci.